استایل

با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوشتیپ شویم!؟

با شلوار بگ چی بپوشیم!؟ شلوار بگ رو با چی ست کنیم؟ در این روزها، شلوار بگ استایل در میان خانم ها و آقایان بسیار مورد استقبال قرار گرفته و شاهد پوشیدن این سبک شلوارها در انواع استایل؛ خیابانی، نیمه رسمی و حتی مهمانی‌ها هستیم.
حتما برای شما هم سوال پیش آمده که با شلوار بگ چی بپوشیم تا خوش تیپ شویم!؟ تکنیک های ست کردن لباس با شلوار بگ چیست؟ آیا نحوه ست کردن شلوار بگ را با دیگر لباس ها، مانتوها و کفش میدانید؟
به طور کلی، مدل شلوارهای بگ استایل؛ از بالا تا پایین کاملا آزاد و گشاد هستند و در جنس های جین و پارچه ای در رنگهای مختلف مانند رنگ سال، وجود دارند. این شلوارها باعث کشیده تر شدن و خوش‌فرم و خوش‌تیپ‌تر شدن ما میشوند. همچنین، شلوار بگ با داشتن راحتی و سبکی بی‌نظیر خود، برای فصل بهار و تابستان گزینه عالی است.

ست شلوار بگ با مانتوی کوتاه

شلوار بگ؛ یکی از ترندهای محبوب در سال 1402 در مد و استایل زنانه است. شما شلوار بگ خود را با چه مانتویی میپوشید؟در استایل روزمره با شلوار بگ چه مانتویی بپوشم ؟ از ست های جذابی که میتوانید با شلوار بگ داشته باشید، ست مانتو کتی با شلوار جین بگ است. مانتو کتی کوتاه استایل جذابی با شلوار بگ میسازد و پیشنهاد میکنیم که شلوار بگ تان را با مانتو کتی کوتاه یا مانتو عروسکی ست کنید. دلیلشم این است که با این مانتو ها جلوه ی بهتری شلوار بگ تان دارد.

شلوار بگ مناسب چه افرادی است؟

برای اولین بار شلوار بگ در کشور انگلیس مورد استفاده مردم قرار گرفت که دارای جیب های زیادی بود. امروزه استفاده از این شلوار باعث شده تا خانم های شیک پوش و جوان استایل های شیکی با این شلوار داشته باشند.

موقع خرید شلوار بگ زنانه مناسب تان، به فرم بدن خود دقت کنید، خانم ها دارای انواع فرم بدن هستند و اگر فرم بدنی خود را بدانید تصمیم درست تری میگیرید، اما بصورت کلی شلوار بگ زنانه مناسب اکثر فرم های بدنی هستند، یعنی اگر فرم بدن تان ساعت شنی یا گلابی یا سیبی باشد و… میتوانید از شلوار بگ در استایل تان استفاده کنید.

اما اگر قد کوتاهی دارید بهتر است از شلوار نیم بگ در استایل تان استفاده کنید.

اگر پاهای چاقی دارید پوشیدن شلوار بگ زنانه باعث می شود که چاقی پاهای تان دیده نشود و پنهان بماند، اگر خانمی لاغر اندام باشید، پوشیدن شلوار بگ زنانه باعث می شود که لاغری پاهایتان به مقدار زیادی پنهان شود و اندام تان توپُر و جذاب دیده شود.

یک انتخاب زیبا و چشم گیر دیگر ، ترکیب شلوار بگ با مانتو کوتاه با رنگ پاستیلی و صندل تابستانی با رنگ های شاد و جذاب برای روزهای گرم تر بهار و تابستان است.
اگر در تابستان از مانتوهای نخی کوتاه استفاده می کنید، ست خود را با انتخاب یک شلوار بگ پارچه ای خنک و یک کیف دستی کوچک و شیک کامل کنید. برای انتخاب کفش در این استایل ها، کفش کالج و یا تخت پیشنهاد می شود که یک ست زیبا و شیک به شما می دهد.

یکی دیگر از آیتم های جذاب و پرطرفدار امسال، ترکیب شلوار بگ زاپدار با مانتو کتی است که جزو ترندهای بی نظیر و جذاب امسال خواهد بود.

رنگ بندی در استایل با شلوار بگ

ترکیب رنگ ها در مانتو های کوتاه و شلوار بگ تاثیر زیادی در زیباتر شدن استایل شما می گذارد.
برای مثال با ترکیب شلوار بگ قرمز و یک مانتو کتی سورمه ای و یک کیف دستی زنجیری یک استایل زیبا و خاص خواهید داشت.
ترکیب رنگ مانتو کوتاه خردلی با یک شلوار بگ شتری رنگ از ترکیب رنگ های بسیار عالی و زیبا است.
حواستان در انتخاب رنگ لباس سوم تان باشد. به این دلیل که میتواند استایل شما را زیبا و کامل ترکند و یا تمام زحمت شما را به هدر بدهد وست زیبای شما را از حالت هماهنگ و شیک خارج کند.

شلوار بگ با کت

در استایل نیمه رسمی با شلوار بگ چه مانتویی بپوشم؟ از خوبی های استفاده از شلوار بگ این است که می توانید در استایل نیمه رسمی هم از آن استفاده کنید. می توانید از ست کت و شلوار بگ استفاده کنید یا از مانتو کتی کوتاه و شلوار جین بگ استفاده کنید. در استایل نیمه رسمی تان استفاده از عینک دودی و ساعت استایل شما را بسیار شیک و جذاب می کند.