استایل

5 مورد از بهترین برند لباس ایتالیا! معروف ترین مارک لباس ایتالیا چیست!؟

کشور ایتالیا از گذشته تا به امروز جزو پرچمداران برند های بزرگ دنیای مد و استایل بوده است. به جرات میتوان گفت که، این کشور زادگاه معروف ترین و بهترین مارکهای صنعت مد و استایل مانند گوچی و پرادا و حتی در صنعت اتوموبیل نیز سردمدار سایر کشورها بود.

گوچی (Gucci clothes) بهترین برند لباس در ایتالیا

اگر به صنعت مد و استایل علاقه مند باشید حتما نام یکی از اکسسوری های این مارک ایتالیایی را شنیده اید. برند گوچی (Gucci) توسط گوچیو گوچی در سال ۱۹۲۱ تاسیس شد. برند لباس ایتالیایی گوچی، یکی از گران ترین برندها بوده و به دلیل تولید لباسهای لوکس در رتبه اول قرار دارد.

گوچی، یکی از مارک های موفق در صنعت پوشاک کشور ایتالیا است، که فروش بی سابقه‌ای داشته است. ارزش تجاری این شرکت ۱۲.۴ میلیارد دلار و درآمد آن حدود ۴. ۵ میلیارد دلار میباشد. شهرت گوچی در آغاز به دلیل تولید چرم مصنوعی بود و بعدها با خلاقیت به جای چرم به عرضه کتان، نخ پنبه و کنف پرداخت. این برند محبوب ایتالیای علاوه بر سردمداری در صنعت پوشاک، در زمینه عینک، عطر و ادکلن نیز شهرت فراوانی دارد.

مهمترین ویژگی این برند لباس، استفاده از بهترین و باکیفیت ترین موارد اولیه و همچنین فشن شو های طرح در سطح دنیا است.

یکی از بهترین برند لباس ایتالیا، مارک پرادا (Prada) است

یکی از معروف ترین مارک لباس ایتالیا؛ برند پرادا است که شهرت زیادی را در دنیا مد و استایل زنانه به خود داده است. پرادا (Prada) توسط یک تولید کننده چرم به نام ماریو پرادا در سال ۱۹۱۳ تأسیس شداین برند ایتالیایی لباس، یکی از گران ترین مارک‌های دنیاست. ارزش تجاری این شرکت ۷. ۳ میلیارد دلار و درآمد آن حدود ۳. ۷ میلیارد دلار می‌باشد.

برند لباس ایتالیایی پرادا (Prada)، با استفاده از لباس هایی با طراحی و سبک فوق‌العاده عرضه میکند، گوی سبقت را از سایز رقبای خود گرفته است. این شرکت، اکنون توسط آندریا پرادا (Andria Prada) مدیریت میشود و همیشه در کنار برندهای نایک و ورساچه در لیست تاپ ترین های صنعت پوشاک، قرار گرفته است.

ورساچه (versace clothes) برند معروف لباس ایتالیایی

شرکت ایتالیایی ورساچه (versace clothes)، توسط جیانی ورساچه (Gianni Versace) در سال ۱۹۷۸ تاسیس شد. ارزش تجاری این شرکت حدود ۵.۵ میلیارد دلار و درآمد فعلی آن حدود ۱ میلیارد دلار می باشد. این برند ایتالیای لباس، بخاطر تزئینات جذاب، چاپ زنده و لباس های نمادین معروف است مارک لباس ورساچه، در رتبه سوم لیست بهترین برند لباس ایتالیا قرار دارد. اکنون این شرکت توسط خواهر جیانی یعنی دوناتلا هدایت میشود. دوناتلا، امروزه ورساچه را به عنوان یکی از داغ ترین برندها لباس، در کنار فرش قرمز قرار داده است.

برند لباس ایتالیایی فندی (Fendi clothes)

شرکت فندی (Fendi clothes)، توسط پائولا فندی (Paola Fendi) در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد. تخصص مارک لباس ایتالیایی فندی در حیطه تولید لباس درجه یک و کیف و سایر اکسسوری هاست. ارزش تجاری این شرکت ۳. ۵ میلیارد دلار است. این برند از 8 مورد از بهترین برند لباس ایتالیا به دلیل کیف دستی های زنانه “Baguette” که در سال ۱۹۹۷ معرفی شد، شهرت دارد. دختران Adele و Edoa do با حضور خود در این صنعت، کمک بزرگی در رشد این برند لوکس لباس داشتن