استایل

چند استایل بهاره با پیراهن سفید زنانه

یک پیراهن سفید یا یک دکمه یک لباس جاودانه است که برای هر لباسی، از لباس‌های کار گرفته تا لباس‌های غیررسمی بسیار مناسب است. چه دکمه ای را انتخاب کنید تا به روز به نظر برسید و چگونه به آن استایل درست کنید؟

استایل شیک سیاه و سفید

گر فکر می کنید فقط پیشخدمت های رستوران باید از شلوار مشکی و پیراهن سفید استفاده کنند ، ما اینجا هستیم تا طرز فکر شما را تغییر دهیم. همانطور که در تصویر می بینید ، می توانید با لباس های سیاه و سفید یک استایل بسیار شیک برای خود ایجاد کنید.

به شرطی که آنها را به درستی در کنار هم قرار دهید. در اینجا یک پیراهن سفید با جزئیات بسیار ویژه در بازو و پایین قرار دارد که به راحتی در داخل یک شلوار فاق مشکی قرار گرفته و انحنای کمر و باریک شما را نشان می دهد. صندلی های نشسته می توانند قد شما را بلندتر کرده و استایلی ساده برای مهمانی به شما بدهند

استایل برتر با شلوار جین

از آنجا که شلوار جین بوی فرند در دهه اول این قرن به یک ترند بزرگ و محبوب تبدیل شد ، این مدل شلوار جین یکی از لباس های مورد علاقه افراد مشهور و وبلاگ نویسان مد است.

شلوار جین بوی فرند  یکی از لباس های عالی آخر هفته است که می توانید با آن ظاهر رسمی شگفت انگیزی ایجاد کنید. در این عکس  همانطور که مشاهده می کنید ، این شلوار جین غیررسمی با یک پیراهن سفید کلاسیک که داخل آن است و یک پالتو مخمل کاملاً منسجم و شیک به نظر می رسد.

استایل شیک

داشتن یک استایل کلاسیک و شیک به لباس های کلاسیک نیز نیاز دارد و می توانید نوع دلخواه خود را با آنها بسازید. همانطور که می دانید پیراهن آستین بلند سفید دکمه دار یکی از لباس های کلاسیک است که حتما باید در کمد لباس خود داشته باشید.

برای داشتن استایلی ساده ، شیک و موثر که تحسین همگان را برانگیزد ، این پیراهن را با دامن مداد مستقیم ، وسایل چرمی با کیفیت و جواهرات ساده ست کنید.