استایل

10 روش برای اینکه همیشه شیک باشید!

10 روش برای اینکه همیشه شیک باشید! شیک پوشیدن به معنای خرج کردن پول زیاد نیست این در مورد ساخت یک لباس پیچیده و ظریف است این در مورد یافتن لباس‌های جذاب و شیک است که به شما ظاهر و احساس فوق‌العاده می‌دهد. این در مورد اجازه دادن به اعتماد به نفس شما در لباس شما است.

از رنگ های خنثی به عنوان پایه خود استفاده کنید.

وقتی به یک لباس کلاسیک و شیک فکر می کنید احتمالاً رنگ های خنثی زیادی را به تصویر می کشید دلیلش این است که رنگ های خنثی جاودانه، شیک و ماندگار هستند. آنها همیشه مد هستند در طول سال ها و بدون توجه به فصل. چیزی که خنثی‌ها را حتی بهتر می‌کند این است که می‌توانید به راحتی آنها را با هم ترکیب کنید. چه ایجاد یک لباس خنثی تک رنگ یا استفاده از آنها به عنوان پایه یک لباس.

نکته استایل: بیشتر بودجه مد خود را روی اصول اولیه خنثی سرمایه گذاری کنید شما احتمالاً بیشترین استفاده را از این استایل ها خواهید برد، بنابراین می خواهید کیفیت بالایی داشته باشند.

رنگ های ثابت را انتخاب کنید.

اگر شما هم مثل من هستید و نمی توانید به تنهایی با خنثی ها زندگی کنید، نترسید! رنگ ها در صورت استفاده صحیح می توانند به همان اندازه ظریف و باکلاس باشند. رنگ های کلاسیک مناسب می توانند پایه و اساس مناسبی برای کمد لباس شما باشند. قرمزهای جسورانه، آبی پررنگ، و رنگ هایی که چشمان شما را به خوبی نشان میدهد ، گزینه های کلاسیکی هستند که همیشه مد می مانند.

رنگ های ثابت را انتخاب کنید.

و یک لباس بنفش شیک دیگر، این بار با اکسسوری سبک تر مانند کفش های نود و کیف دستی سفید. به استایل تک رنگ ، یقه بلند، کت ترنچ و رنگ های تک رنگ توجه کنید.

الگوهای کلاسیک بپوشید.

استایل دادن به الگوها حتی برای پیشرفته ترین شیک پوشان نیز دشوار است. دلیلش این است که بسیاری از الگوها بسیار مد روز هستند و به سرعت وارد و خارج می شوند. و مد روز طبیعتا به اندازه نمونه های کلاسیک جاودانه و پیچیده نیستند.

این بدان معنا نیست که الگوهای بی انتها وجود ندارد. هر الگوی در رنگ های خنثی اغلب در زمان مقاومت می کند، مانند راه راه های سفید و مشکی…

ما نمی‌گوییم که نمی‌توانید لباس‌های مد روز بپوشید و شیک به نظر نرسید  فقط کمی تلاش و دقت بیشتری لازم است تا کار کند! این مورد اینکه چگونه ترندهای مد دوره ای هستند.

لباس تک رنگ به این معنی است که شما فقط یک رنگ می پوشید، اما هر لباس ممکن است تن یا بافت متفاوتی در خانواده رنگی مشابه داشته باشد. مطمئن شوید که سایه و تن را همخوانی دارید.

به عنوان مثال، برخی از رنگ های قهوه ای دارای ته رنگ گرم و قرمز هستند، در حالی که برخی دیگر دارای ته رنگ سرد و مایل به خاکستری هستند. ست کردن رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز با قهوه‌ای بژ به نظر می‌رسد که دو رنگ مختلف را طراحی می‌کنید.

شما هرگز با یک لباس کاملاً سفید یا سفید و عاجی اشتباه نخواهید کرد…

لباس تک رنگ سفید درجه یک

ظاهری کاملا مشکی پیچیده و آماده …

جین سفید با کمر بلند برای یک حال و هوای تابستانی آرام و در عین حال بلند عالی است.

اینها قوانین سخت و سریعی نیستند، فقط راهی برای شروع هستند. هنگامی که به لباس پوشیدن عادت کردید، می توانید یقه ها مختلفی را امتحان کنید که به بهترین وجه مناسب استایل و تیپ بدنی شماست. هدف این است که با بهترین ویژگی‌های (و مورد علاقه) خود، لباس‌هایی را پیدا کنید که بهترین تناسب با تیپ بدن شما را دارند.