استایل

5 ایده برتر لباس تابستانه

تابستان ۱۴۰۲ رسیده و شما ممکنه دنبال این باشید که چه لباس هایی رو بپوشید که هم خنک و راحت باشن و هم شیک و مدروز. در این مقاله به شما نشان میدیم که چه رنگ ها، الگو ها و سبک هایی در این فصل پرطرفدار هستن و چطور میتونید با اونها لوک جذاب و خاص خودتون رو ایجاد کنید.

رنگ های تابستان ۱۴۰۲

رنگ های تابستان ۱۴۰۲ به دو دسته تقسیم میشن: رنگ های روشن و شاد و رنگ های تیره و جدی. در بین رنگ های روشن، زرد، سبز، صورتی و قرمز پرکاربرد هستن. این رنگ ها به شما احساس شادابی، انرژی و زندگی میدن و میتونید با هم ترکیبشون کنید یا با رنگ های محو و کرمی تعادل بخشید. در بین رنگ های تیره خاکستری، سرمه ای و مشکی محبوب هستن.

رنگ شاد فقط قرمز

هم رنگ سال بوده است و هم اینکه در تمام کالکشن های بهار تابستان 1402 حضوری پر رنگ دارد . اینطور که پیداست در کالکشن هاهی پاییز زمستان 1402 هم حضوری قوی داشته باشد . از قرمز آلبالویی تا قرمز روشن و آتشین .

الگو های تابستان ۱۴۰۲

الگو های تابستان ۱۴۰۲ به دو دسته تقسیم میشن: الگو های ساده و یک رنگ و الگو های پیچیده و چند رنگ.

در بین الگو های ساده، لباس های یک رنگ با جزئیات ظریف مثل دکمه، بند، چین و تور مورد علاقه هستن. این الگو ها به شما احساس ظرافت، زیبایی و سادگی میدن و میتونید با اکسسوری های جالب مثل گردنبند، گوشواره، دستبند یا کلاه حالت جذاب و خلاقانه بهشون بدید. در ادامه چند ایده را برای این الگو معرفی میکنیم.

شلوار سفید راسته با مانتو

تنها جایگزین برای جین های مد روز می تواند شلوار ای سفید راسته باشد . شلوار سفید راسته را می توان با صندل و تاپ نیز ست کرد

کت لنین

بدون شک کت های کتان با رنگ های نود باید در راس لیست لباس های تابستانی شما قرار بگیرند. یک کت کوتاه را با یک شلوار راسته و یک کتانی مناسب ترکیب کنید تا کسی چشم از شما نگیرد!

مانتو های ساده همراه با اکسسوری و زیورآلات و جواهرات دهه 80 میلادی

دستبند ها ، گوشواره های بزرگ و دکمه های سرآستین که عموما طلا و نقره هستند دوباره احیا خواهند شد . این احیا به لطف آنتونی واکارلو ( Anthony Vaccarello ) در کالکشن سنت لورن (Saint Laurent )   اتفاق افتاد .

 

الگوهای پیچیده

در بین الگو های پیچیده، لباس ها و مانتو های چند رنگ با طرح های گل، خط، نقطه، حیوان و انتزاعی مورد توجه هستن. این الگو ها به شما احساس رنگین کمانی، شور و شوق و تنوع میدن و میتونید با لباس های یک رنگ یا محو تعادل بخشید یا با الگو های متفاوت ترکیبات جسورانه ایجاد کنید.

مانتو ها و لباس های بیرون که دارای الگوهای پیچیده تر هستند و اصطلاحا پرکار تر هستند مثل گل های برجسته  و تکه دوزی ها و همچنین لباس های راحتی که به عنوان یک لباس توی خونه خیلی هم ساده نیستند.

کت و شلوارهای مونوکروم

کت و شلوار چند سالی است که جایگاه ویژه ای در استایل خانم ها پیدا کرده است. یکی از ترندهای محبوب سال 1402 کت و شلوارهای ست و همرنگ یا به اصطلاح مونوکروم است که می توانید متناسب با فصل رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید. کت و شلوار مونوکروم سفید، بژ و رنگ های نود همیشه مناسب و ترند هستند. 

در این مطلب سعی کردیم شما را با استایل تابستانی دخترانه 1402 آشنا کنیم. در فصل تابستان به علت گرمای شدید هوا اغلب از پارچه‌های نخی و خنک برای تولید لباس‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید از رنگ‌های شاد برای مانتو یا شال خود استفاده کنید که کمترین میزان گرما را به خود جذب می‌کنند