استایل

بهترین برندهای ساعت مچی زنانه ۲۰۲۲

ساعت مچی قطعا یکی از مهم ترین و پرکاربردترین اکسسوری های زنانه است و در دنیای مد و فشن بسیار حائز اهمیت می باشد

اعتقاد بر این است که اولین ساعت زنانه در سال ۱۸۱۰ و توسط برند Breguet ساخته شد. ساعت‌های این برند هنوز هم یکی از لوکس‌ترین برندهای جهان هستند و با قیمت بسیار بالایی نیز به فروش می‌رسند.

اولین ساعت زنانه، از یک ساعت جیبی ساخته شده بود که برای اتصال، به یک دستبند وصل شده بود و خانم‌ها می‌توانستند آن را روی مچ خود ببندند. این ساعت برای Caroline Murat، ملکه‌ی نپال ساخته شده بود. در آن زمان Breguet فقط ساعت‌های سفارشی را می‌پذیرفت؛ این سرویس برای کسانی بود که نمی‌توانستند از ساعت‌های موجود در کاتالوگ مدلی را انتخاب کنند

ساعت مچی زنانه رولکس

در معرفی بهترین برندهای ساعت مچی زنانه ۲۰۲۲ با برند رولکس شروع می کنیمرولکس این برند سوئیسی  که همه ما اسم آن راشنیدیم برند رولکس معمولا در محصولات خود از الماس، طلا، استیل ضدخش و دیگر سنگ های قیمتی استفاده می کندبنابراین طبیعی است که این ساعت گرانقیمت با سبک زندگی خاص و لاکچری همخوانی داشته باشداز مهم ترین ویژگی های ساعت مچی زنانه رولکس، استفاده از استیل صدفی در طراحی آن استاین ساعت مچی معمولا توسط ورزشکاران، بازیگران، افراد ثروتمند و کارآفرینان انتخاب می شود.

ساعت مچی زنانه کاسیو

برند کاسیو می رسیمساعت مچی زنانه کاسیو دارای طراحی جذاب، اسپرت و راحت استمخاطبان این ساعت طیف وسیعی از افراد در حرفه های متفاوت و رده های مختلف سنی را شامل می‌شودساعت مچی زنانه کاسیو، نسبت به ماندگاری و کیفیت استاندارد بالایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه استکاسیو در ساخت ساعت های خود به استفاده از رنگ های زیاد و ترکیب آن ها بسیار دقت کرده است جالب است بدانید اکثر ساعت های برند کاسیو در عمق ۵۰ تا ۲۰۰ زیر آب هم مقاوم هستند!! اگر شما نیز به دنبال خرید یک ساعت کاربردی و راحت هستید که در محل کار، دانشگاه، مسافرت، باشگاه و خلاصه همه جا همراه شما باشد، ساعت مچی زنانه کاسیو، انتخاب مناسبی است.

ساعت مچی زنانه برند مایکل کورس

مایکل کورس برندی اختصاصی برای زنان است بیش از ۹۰ درصد تولیدات مایکل کورس فقط برای بانوان است از این روست که زیباترین، جذاب ترین و پرفروش ترین اکسسوری های زنانه از این کمپانی محبوب آمریکایی است .از بازیگران و سیاستمداران گرفته تا مردم عادی و این اقبال عمومی به علت قیمت مناسب و تمرکز این شرکت بر استایل و مد روز است این ویژگی هاست که آن را در بهترین مارک ساعت مچی زنانه ۲۰۲۲ قرار داده است‌.

بودجه‌ی خود را تعیین کنید

قبل از هرچیزی، باید مقدار بودجه‌ی خود را تعیین کنید. سپس تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک ساعت لوکس و برند خریداری کنید یا یک ساعت معمولی؟ امروزه ساعت‌هایی که از برندهای معروف هستند، قیمتی به اندازه‌ی حداقل ۵ میلیون تومان دارند. با تعیین کردن مقدار بودجه‌ی خود می‌توانید محدوده‌ی جست‌وجوی خود را کوچک‌تر کنید و انتخاب راحت‌تری داشته باشید

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه شما به سادگی می‌توانید درباره‌ی هرچیزی که می‌خواهید تحقیق کنید. مکان‌ها و سایت‌های تخصصی بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید درباره‌ی برند مورد نظرتان، نحوه‌ی ساخت ساعت و سوالاتی که دارید جست‌وجو کنید.