استایل

درباره برند محبوب آرمانی

درباره برند آرمانی و محبوبیت این برند همراه تیم تحریریه اخلاقی باشید .این برند محبوب و شناخته شده که توانسته سهم بالایی از بازار جهانی را تصاحب کند

در سال ۱۹۸۰ که فیلم ژیگولوی آمریکایی (American Gigolo) با بازی ریچارد گیر اکران شد، شهرت جورجیو آرمانی به آسمان رسید. کت‌وشلوارهای کلاسیک کاراکتر اصلی فیلم که همگی را جورجیو آرمانی طراحی کرده بود، بسیار زیبا و خوش‌ترکیب بودند. بعد از آن نوبت سریال میامی وایس (Miami Vice) بود که هر هفته پخش می‌شد و به این ترتیب، کت‌وشلوارهای شیک جورجیو آرمانی که بازیگران می‌پوشیدند همه را جذب خود می‌کرد؛ به‌طوری‌که بسیاری از افراد برای خرید این کت‌وشلوارها سر و دست می‌شکستند.

جورجیو آرمانی در تجارت جهانی

در حال حاضر، جورجیو آرمانی در آسیا و اقیانوسیه هم به‌سرعت در حال گسترش است. این برند بازارهای رشد متعددی را برای آینده هدف قرار داده است. به‌عنوان مثال، چین از مد و کالاهای لوکس به‌شدت استقبال می‌کند و جورجیو آرمانی یکی از پیشگامان بهره‌برداری از پتانسیل بازار آن بوده است. این شرکت در سال ۲۰۰۴، فروشگاه امپریو آرمانی را درست در کنار فروشگاه بزرگ باند (The Bund) در شانگهای افتتاح کرد و از آن زمان تاکنون فروشگاه‌های بیشتری را هم در سراسر چین افتتاح کرده است.

برند اصلی و برندهای فرعی

وقتی یک برند در کسب‌وکار اصلی‌اش در بین مشتریان هدف محبوب می‌شود، گام بعدی این است که در خطوط مختلف و بخش‌های مختلف با بازارهای متفاوت سرمایه‌گذاری کند. به‌طور کلی امروزه جورجیو آرمانی یک برند اصلی و سه برند فرعی دارد. هریک از این برندهای فرعی درکنار برند اصلی شرکت، مجموعه‌های مختلفی از مشتریان هدف دارند و در سطوح قیمتی متفاوت عرضه می‌شوند.

امپریو آرمانی

این برند جوانان گروه سنی ۲۵ تا ۳۵ سال را هدف قرار داده است. طرح‌هایی شیک و امروزی که نیاز این بازار خاص است و مشتریان بسیار زیادی دارد.

EA7؛ خط تولید پوشاک ورزشی

این خط تولید با الهام از فوتبالیست اوکراینی، آندری شوچنکو، که در آن زمان برای آ ث میلان بازی می‌کرد و پیراهن شماره ۷ می‌پوشید، ایجاد شد. این خط برای کسانی لباس تولید می‌کند که به‌دنبال سبک‌های استثنایی هستند و عاشق فعالیت‌های ورزشی‌اند. لباس‌های ورزشی جورجیو آرمانی برای طیف گسترده‌ای از ورزش‌ها ازجمله دویدن، تناسب اندام، گلف و ورزش‌های زمستانی طراحی می‌شوند.

آرمانی کولزیونی- ارزان و مقرون به صرفه

خط آرمانی کولزیونی (Armani Collezioni) بخشی از بازار را هدف قرار می‌داد که دوست داشتند لباس‌های آرمانی را که بسیار باکیفیت بودند بپوشند؛ اما توان مالی آن را نداشتند. این لباس‌ها با کیفیت بالا ولی با قیمت تقریبا ۲۰درصد ارزان‌تر تولید می‌شد.

موزه‌ها و کلاب‌های آرمانی به جز اینها، آرمانی موزه و کلاب‌هایی هم دارد. موزه آرمانی با عنوان آرمانی سیلوز (Armani Silos) در آوریل ۲۰۱۵ در میلان و به‌مناسبت ۴۰ سال فعالیت این برند افتتاح شد. این موزه معماری بسیار جذابی دارد و ترکیبی از عناصر هندسی یکنواخت طراحی آن را تشکیل می‌دهد. در این موزه ۴۰۰ لباس و ۲۰۰ اکسسوری از مجموعه‌لباس‌های آماده آرمانی از سال ۱۹۸۰ تاکنون وجود دارد.
دوام‌پذیری ارزشی است که جورجیو آرمانی نماینده تمام‌وکمال آن است. طرح‌های آرمانی با آن خطوط دوخت تمیز و ظرافت بی‌مانندشان، همیشه از مواداولیه بادوام ساخته می‌شوند تا مدت‌ها باقی بمانند، نه اینکه بعد از یک فصل دور ریخته شوند. آرمانی می‌گوید آرزوی او این است که صنعت مد روند تولید مجموعه‌ها را با سرعت آهسته‌تری پیش ببرد و برندها، کمتر ولی باکیفیت‌تر تولید کنند