استایل

استایل تابستانه برتر 1401

در فصل تابستان، گاهی آنقدر هوا گرم و یا شرجی است که پوشیدن شلوار باعث عرق سوز شدن و بیماری های پوستی می‌شود. در این شرایط می‌توان از لباس‌های ساحلی در زیر مانتوهای جلو باز و خنک خود استفاده کنید.

چگونه استایل تابستانه خنک و شاد داشته باشیم؟

مانند هر فصل دیگری، فصل تابستان هم لباس‌های خاص خود را می‌خواهد. آیا می‌دانید بهتر است از چه پارچه‌هایی در این فصل استفاده کنید؟ فکر می‌کنید چه مدل لباس‌هایی برای یک استایل تابستانه مناسب‌ترند؟ در مورد رنگ‌ها چه می‌دانید؟ در این مقاله همراه تیم تحریریه اخلاقی باشید.

 

چی بپوشیم؟ چی نپوشیم؟چرا بپوشیم؟

تابستان فصلی است که گردش و تفریح در آن بسیار بیشتر از سایر فصل ها است. به همین علت، داشتن یک استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح، مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

همه ما در فصل تابستان(summer) لباس‌های نازک، سبک و خنک را جایگزین لباس‌های ضخیم و زمستانه می‌کنیم. بنابراین شاید بهتر باشد که جنس پارچه های مناسب در استایل(style) تابستانی از جنس نخ، کتان و پنبه باشند.

رنگ جذاب لیمویی

 استفاده از رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز که یادآور رنگ خورشید هستند، برای تابستان بسیار مناسب است. ترکیب زیرکانه زرد و بنفش را غافل نشوید ترکیب رنگ‌های سرد و گرم، در کنار هم یک استایل تابستانه فوق‌العاده شیک برای شما می‌سازد.

 

سارافون‌های تابستانی

سارافون از محبوب‌ترین لباس‌های یک استایل تابستانه دخترانه هستند. این لباس‌ها مدل‌های متنوعی دارند؛ مثلا مدل‌های کلوش، پیلی‌‌دار، دکمه‌دار با طرح‌های مختلف یقه مثل یقه‌های شکاری و هفت. شما می‌توانید از انواع شلوارها، دامن‌ها و شومیزهای تابستانه در کنار این سارافون‌ها استفاده کنید. با رنگ‌ها و اکسسوری‌های(accessories) مختللف بازی کنید و استایل‌های متفاوت و زیبا بسازید.

شلوارهای گشاد در استایل تابستانی

برای اینکه در فصل تابستان احساس گرمای کمتری نمایید و خنک تر بمانید ، شلوارهای پارچه ای در رنگ های سفید، کرم، طوسی(gray) را انتخاب کنید و هیچگاه سراغ شلوارهای جذب که از نایلون یا پلاستیک نامرغوب تهیه شده اند ، نروید زیرا این نوع شلوارها راحت نور و گرمای خورشید را جذب می کنند.

رنگ سرد

رنگ های سرد مثل خانواده‌ی آبی‌هاblue، می‌تواند انتخاب مناسبی برای تابستان باشد. رنگ‌های سرد حس خنکی را تداعی می‌کنند و اگر در کنار یک رنگ گرم قرار بگیرند یکی از جذاب‌ترین استایل‌ تابستانی را برایتان رقم می‌زنند.